Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on TumblrEmail this to someone

Η εμφάνισή της στον τελικό τού Super Bowl άφησε άφωνους θεατές και τηλεθεατές αφού συνοδεύτηκε από ένα εκπληκτικό σόου. Σε μια διοργάνωση που υπερβαίνει τα στενά όρια ενός αθλητικού γεγονότος, με ανθρώπους σε όλον τον κόσμο να το παρακολουθούν από τις τηλεοράσεις τους, σε 170 χώρες και μέσο όρο 112 εκατομμύρια θεατές, η Lady Gaga εντυπωσίασε στο Χιούστον, αποδεικνύοντας ότι ο θρόνος τής βασίλισσας της ποπ μουσικής δικαιωματικά τής ανήκει.  

Η όλη της παρουσία συμπυκνώθηκε σε ένα 15λεπτο σόου όπου η ενέργεια έρρεε άφθονη κι εκείνη στη σκηνή να ‘πυροβολεί’΄ασταμάτητα, με κομμάτια όπως το “Just Dance,” το “Bad Romance” το “Born This Way,” αλλά και το “Million Reasons” από το πλέον πρόσφατο άλμπουμ της, Joanne.

 

 

Τραγούδι, ενέργεια, αλλαγές κοστουμιών, έντονο μακιγιάζ, διαστημική ατμόσφαιρα, σκηνικά με αστέρια, μεταλλικοί πύργοι, πλατφόρμες, εξέδρες, η ίδια να ανεβοκατεβαίνει κρεμασμένη από την κορυφή της σκηνής, ιδρώτας και χορός σε τέλειο συγχρονισμό με την πολυπληθέστατη ομάδα των χορευτών της. Μια πραγματικά διονυσιακή εμφάνιση που ξεσήκωσε άπαντες εντός και εκτός σταδίου.

Βεβαίως, η Gaga δεν είναι τυχαία περίπτωση. Σε όλες τις εμφανίσεις, τα βιντεοκλιπ της κ.λπ. φροντίζει να είναι όλα άρτια οργανωμένα, έχοντας πλήρη συναίσθηση του ρόλου της στο entertainment κομμάτι της μουσικής που προσφέρει. Συνεχώς πειραματίζεται, αλλάζει ρόλους και περσόνες, αποδεικνύοντας ότι το πιο δύσκολο είναι να μείνεις στην κορυφή από το να φτάσεις σε αυτήν.

Εχει εμφανιστεί με κομμάτια ωμό κρέας στο πρόσωπο και το σώμα της, ως ενός είδους statement για την κακοποίηση που υφίστανται τα ζώα. Επίσης όλοι θυμόμαστε τι κακός χαμός είχε γίνει στην Αθήνα, ειδικά κάτω από το ξενοδοχείο της “Μεγάλη Βρετανία” όταν είχε έρθει στην χώρα μας.

 

 

Παράλληλα, πρόσφατα στην αυτοβιογραφία τής Μαρίνας Αμπράμοβιτς “Περνώντας από τοίχους” ( ROPI Publications ), η διάσημη εικαστική Σέρβα περφόρμερ εξέφραζε τον θαυμασμό της για την “Λάιδη”, η οποία την προσέγγισε με σκοπό να μάθει μεθόδους αυτογνωσίας και ελέγχου του σώματός της.

Αυτό που κυρίως εντυπωσίασε την Αμπράμοβιτς ήταν η πειθαρχία τής Gaga, η οποία έκανε ό,τι ακριβώς της ζητούσε η δασκάλα της, πολύ ταπεινά και μετρημένα. 

Με την Μαντόνα να είναι στα εξήντα και να…γκρεμοτσακίζεται live στη σκηνή, ο θρόνος της βασίλισσας της ποπ μάλλον δεν θα πρέπει να αναρωτιέται για το ποιά θα είναι η επόμενη που θα καθίσει πάνω του.

 

 

Δείτε επίσης