Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on TumblrEmail this to someone

Υπήρξε μια από τις πιο -αν όχι η πιο- σέξι γυναίκες που εμφανίστηκαν στην κινηματογραφική οθόνη τη δεκαετία του ’80. Βοηθούσε πολύ και το κόνσεπτ της ταινίας, του κινηματογραφικού της ντεμπούτου: «The woman in red» ( «Η γυναικάρα με τα κόκκινα» στα ελληνικά..). Μια πολύ όμορφη γυναίκα αναστατώνει τη ζωή ενός φιλήσυχου καλού ανθρώπου ( απολαυστικός, όπως πάντα, άλλωστε ο Τζιν Γουάιλντερ ) και τού γίνεται εμμονή.

Για χάρη της κάνει πράγματα που ποτέ του δεν είχε διαννοηθεί φτάνει στα -δικά του- άκρα. Κι όταν τελικά, μετά από απίστευτες περιπέτειες  φτάνει στο σημείο να την κερδίσει, αναρωτιέται προς τι όλος ο κόπος, αφού, γνωρίζοντάς την, απογοητεύεται λιγάκι.

Μια εξαιρετική σεξοκωμωδία των mid-80s ( 1984 ) που έκανε ευρύτερα γνωστή την πρωταγωνίστρια Κέλι Λε Μπροκ ( γεννημένη σαν σήμερα πριν από 57 χρόνια ). Μίξη γαλλικών, σκοτσέζικων, ιρλανδέζικων και καναδέζικων γονιδίων, η Λε Μπροκ κλέβει την παράσταση με την εκτυφλωτική ομορφιά της ενώ αξέχαστη μένει και η -α λα Μέριλιν- σκηνή στο υπόγειο γκαράζ όπου χορεύει και δροσίζεται από τον κλιματισμό, με το κατακόκκινο φόρεμά της να ανεμίζει ελεύθερα και ανέμελα, αποκαλύπτοντας και κάποιες -πιο κρυφές- χάρες της.

Η Λε Μπροκ ξεκίνησε ως μοντέλο στα 16της χρόνια και έκανε μια όντως εξαιρετική καριέρα στον χώρο, με πολλά εξώφυλλα και διαφημίσεις. Η φράση της “Don’t hate me because I am beautiful» για ένα διαφημιστικό πρότζεκτ τού Pantene, πέρασε στην ιστορία της ποπ κουλτούρας.

Ωστόσο, έκαστος εφ ω ετάχθη. Και η αγαπητή Κέλι, με το σινεμά, αποδείχθηκε στην πορεία ότι “δεν το είχε”. Βεβαίως έκανε τις κάποιες λίγες εμφανίσεις της στο “Hard to Kill” με τον Στίβεν Σίγκαλ και σε 3-4 άλλες ( έναν χρόνο μετά την “Γυναικάρα” πρωταγωνίστησε στο Weird Science, και πάλι επιτυχημένη πιτσιρικοσεξοκωμωδία ) αλλά ούτε έκανε το μεγάλο ξεπέταγμα ούτε φαινόταν να “καίγεται” ιδιαίτερα για αυτό.

Μέσα στον όλο χαμό παντρεύτηκε κάποια στιγμή και τον Σίγκαλ αλλά ο Στίβεν με τους γάμους και τις γυναίκες ήταν σκέτη καταστροφή ( παντρευόταν ενώ ήταν ήδη παντρεμένος κ.λπ. ). Το διαζύγιό τους ήταν άσχημο ( υπήρχαν και 3 παιδιά ), με αποτέλεσμα μετά η Κέλι να γίνει λίγο “ερημίτης”, να χαθεί κάπως από την πιάτσα. Και μετά τον θάνατο του αδερφού της, πριν λίγα χρόνια, να αφοσιωθεί στα παιδιά που υποφέρουν από καρκίνο.

Όπως και να’χει, εμείς θα τη θυμόμαστε πάντα γοητευτική, λαμπερή και σέξι, μια γυναίκα των εφηβικών ονείρων μας που έπαιξε και σε μια εμβληματική ποπ ταινία. Και ό,τι σχετίζεται με την εφηβεία έχει τη δική του “ιερότητα”΄, δεν υπόκειται σε αντικειμενικά κριτήρια και εξονυχιστικές κριτικές…

Δείτε επίσης