Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on TumblrEmail this to someone

Το όνομά της ακούστηκε φέτος έντονα για όχι καλούς λόγους ( βλ.ντόπινγκ ) αλλά η Μαρία από τη Ρωσία μάλλον έχει κλείσει τον κύκλο της στο τένις, έχοντας ήδη κερδίσει πολλά εκατομμύρια δολλάρια. Πλέον, είναι μια businesswoman και αλίμονο αν δεν ήταν με τόσο ισχυρό brand name.  H τελευταία επιχειρηματική κίνησή της είναι η επένδυσή της στην εταιρείας της Sugarpova, την οποία ξεκίνησε με 500.000 δολλάρια το 2012.

Η Σαράποβα δεν βιάστηκε. Αναζήτησε επί 15 μήνες τον καταλληλότερο για εκείνη παραγωγό σοκολάτας. Και τον βρήκε. Η πιο καλοπληρωμένη αθλήτρια του κόσμου, με τη βοήθεια του agent της, Μαξ Αϊσενμπαντ, κατόρθωσε τελικά να μπει δυνατά σε μια αγορά 28 δις δολλαρίων και να πετύχει. Σκέφτεται μάλιστα, σύμφωνα με δηλώσεις του στενού συνεργάτη της, Μαξ, να επενδύσει το όνομά της και σε άλλα σε προϊόντα ( ύπνου κ.λπ. )

Οι σοκολάτες της Σαράποβα έχουν διάφορες γεύσεις και οι συσκευασίες τους έχουν τυπωμένο πάνω τους ένα ζευγάρι πολύχρωμα χείλη.

«Οι δοκιμές των διαφορετικών γεύσεων τής σοκολάτας ήταν εξαιρετικά διασκεδαστικές» ομολογεί ο Άϊσενμπαντ.  Η όλη επένδυση αναμένεται να αποφέρει στην διάσημη Ρωσίδα 20 εκατομμύρια δολλάρια μέχρι το 2018.

Στη Σαράποβα  ανήκει το 100% τής Sugarpova και ό,τι χρήματα τής αποφέρει “η σοκολάτα της” τα επανεπενδύει σε αυτήν. Η πανύψηλη Μαρία δείχνει να πραγματοποιεί επιτυχημένα τη μετάβαση από τα γήπεδα του τένις σε αυτά των μπίζνες. Ποιό ντόπινγκ τώρα;

Δείτε επίσης