Κανά τρειςτέσσερις δεκαετιες πριν ο Ρόκι αποτελούσε ένα ισχυρό συμβολικό για τους Αμερικανούς. Η ταινία, τιμημένη με Οσκαρ ( αντί του κάπως πιο δυσκολου Ταξιτζή”¨) ενσάρκωνε το φτωχόπαιδιο που καταρθώνει το άπιαστο αμερικανικό όνειρο: να στεφθεί παγκόμσμιος πρωταθλήτης στο μποξ. Αυτό άλλωστε ήταν και το κεντρικό μήνυμα της ταινίας: το το ‘¨”δένδρο” του αμερικανικού ονείρου και τα παρακλάδια του. Η δυνατότητα που σου παρείχε να φτάσεις από το μηδέν στην κορυφή, να καταρθώσεις να έχεις από το τίποτε, τα πάντα.

 

 

 

Η επιτυχία έφερε συνέχειες, μία εκ αυτών απολύτως ψυχροπολομική, με τον Ρόκι να χάνει τον καλύτερό του φίλο που πέφτει νεκρός στο ρινγκ από τον ανελέητο Ρώσο-πολεμική μηχανή Ιβάν Ντράγκο.Μια νίκη που οι Ρώοι την πανηγυρίζουν αναλόγως, εξατίας της κορύφωσης του Ψυχρού Πολέμου που τότε επικρατουσε.

Φυσικά ο Σλάι θα πάρει τελικά τη ρεβάνς και μάλιστα μέσα στη Μόσχα, κατατροπώνοτας τον Ρώσο υπερήρωα. Να σημειωθεί ότι τον ρόλο του Ρώσου πυγμάχου ενδάρκωνε ο Ντολφ Λούντρκεν.

 

 

Τώρα, σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά ο Λούντγκρεν προσπαθεί να πείσει τον γιό του ότι μόνον αν εκείνος πάρει η ρεβάνς από τιν γιό του Κριντ, η …οικογένεια Λούντγρεν θα απακατασταθεί στα μάτια των μελών του Κόμματος. Η νίκη δεν επιτυγχάνεται αλλά φέρνει κοντύτερα πατέρα και γιό.

Στην ταινία εμφανίζεται -για πολύ λίγο- και η πρώην σύζυγος του Σταλόνε και ηθοποιός Μπριγκίτε Νίλσεν, κάποιος γάμους και λιγα παιδιά ακόμα….

 

Όταν απονεμήθηκε το Οσσκαρ 101976 αντί τού 1976 ανιί τού κάπως πιο καλλιτεχνικού και ποιοτικού ταξιτζή, έγινε ένα κάποια debate για το ποιός άξιζε το Οσκαρ. Εκείνο που ωστόσο  . Και αυτό ήταν και είναι που κρατά ζωτανή αυτή την πολυεθνική χώρα. Τη δυνατότητα να αναδύεται μέσα από τις στάχτες της και να αναγενάται ξανά.

 

Δείτε επίσης